Головна » 2018 » Январь » 2 » Гурток «Флора та фантазія»
14:40
Гурток «Флора та фантазія»

Сучасна система дошкільної освіти спрямована на підготовку особистості, яка мислить, і на створення умов, що відкривають перед дитиною можливість самостійних дій у пізнанні навколишнього. Тому формування у дошкільників пізнавальної самостійності, розвиток їх творчості є сьогодні актуальною проблемою. Виховання творчої особистості – одне з головних завдань, яке покликане розв’язувати усі ланки виховного процесу.
Щоб сформувати творчі здібності, дитині необхідно накопичити якнайбільше вражень про навколишній світ під час виконання різних видів діяльності.
Художня творчість – одна з найбільш дієвих форм естетичного опанування світу дітьми. У художній праці вони виражають думки і почуття. Тому художня праця має вагому роль у начально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів.
В процесі виконання робіт з художньої праці, дитина ніколи не лишається пасивною, вона вчиться самостійно спостерігати, досліджувати, випробовувати, порівнювати, винаходити. У художній праці дошкільник знаходить найвищу зацікавленість, успішність і що важливо, низький рівень стомлюваності. Ці фактори позитивно впливають на загальний психічний, розумовий та творчий розвиток дитини. 
Усвідомлюючи велику виховну значимість різних видів праці та враховуючи те, що саме ручна художня праця набуває широкого змісту в навчально-виховному процесі, я організувала гурток ручної праці з природного матеріалу в середній групі «Діти – квіти сонця» під назвою «Флора та фантазія».
Гурток «Флора та фантазія» є додатковою освітньою послугою з урахуванням інтересів та здібностей вихованців дошкільного закладу. Заняття гуртка проводяться в ІІ половину дня.
Наш девіз: «Рученята в нас умілі, змайструвати все зуміють, беремось тому ми сміло, кожен раз гуртом за діло».
Основними напрямками роботи є аплікація, конструювання з природного матеріалу. Заняття гуртка покликані стимулювати у дітей творчі здібності, залучати дітей до краси і гармонії, до світу мистецтва, пробудити її творчі сили і бажання займатися різними видами художньої праці. Також заняття передбачають розвиток психічних процесів та пізнавальних якостей: цілеспрямованість, самостійність, наполегливість, ініціатива, відповідальність. Розвиток уяви, спостережливості, художнього мислення, естетичного чуття, конструктивних здібностей, моторних навичок у дітей. Збагачення знань про властивості різних матеріалів, формування корисних практичних навичок. І як вважав В.Сухомлинський: «Витоки творчих здібностей і дарувань дітей – на кінчиках їх пальців. Від пальців, образно кажучи, йдуть ніби тоненькі струмочки, які живлять джерело творчої думки. Чим більше впевненості та образотворчості в рухах дитячої руки, тим тонша взаємодія із знаряддям праці, чим більше майстерності в дитячій руці, тим розумніша дитина»

Вихователь середньої групи
Н.П. Гоглевата

Переглядів: 113 | Додав: slavutadnz3 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
avatar