Головна » 2017 » Декабрь » 12 » Формування культурно-гігієнічнихнавичок в дітей раннього віку під час миття рук
13:50
Формування культурно-гігієнічнихнавичок в дітей раннього віку під час миття рук

Формування культурно-гігієнічнихнавичок в дітей раннього віку під час миття рук.
Культурпо-гігієнічні навики - це важлива складова части¬на культури поведінки. Охайність, утримання чистими обличчя, рук, тіла зумовлені не тільки вимогами гігієни, але й нормами людських взаємин.
Виховання культурно-гігієнічних навичок містить широке коло завдань, і для їх успішного розв'язання рекомендується ви¬користовувати цілу низку педагогічних прийомів з урахуванням віку дітей:
• безпосереднєнавчання;
• демонстрація вправи з виконанням дій під час дидактичних ігор;
• систематичне про необхідність дотримува¬тися правил гігієни і поступове підвищення вимог до них.
Виховання у дітей навичок особистої гігієни відіграє найваж¬ливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильній поведінці в побуті, у громадських місцях. Зрештою, від знання і дотриман¬ня дітьми необхідних гігієнічних правил і норм поведінки зале¬жить не тільки їх здоров'я, але й здоров'я інших дітей і дорослих. Під час повсякденної роботи з дітьми, я прагну, щоб дотримання правил особистої гігієни стало для них природ¬ним, а гігієнічні навички з часом постійно удосконалювалися. З І молодшої групи слід привчати дітей до дотримання елементарних правил: мити руки перед їжею, після користування туалетом, після про¬ведення гри, повернення з прогулянки тощо.Щоб навчити дитину правильно і регулярно мити руки, потрібно наочно і в ігровій формі показати їм, як це робиться. Правильна гігієнарук зводиться до наступних правил:
1. Намочіть руки під струменем води, попередньо закотивши рукави. 
2.Візьмітьмило і намильте руки до появи піни
3. Потріть руку об іншу руку. Ретельно обполосніть руки і витріть їх особистим, сухим рушником.
У молодшому віці діти найлегше засвоюють необхідні навички в спеціальних іграх: «Чепурушка», «Скупаємо ляльку», «Зайчик вмивається». Важливо, щоб ці ігри були цікавими, могли захопити дітей, активізувати їх ініціативу і творчість.Про¬те, для успішнішого формування і закріплення навичок гігієни впродовж періоду дошкільного дитинства доцільно поєднувати словесний і наочний способи, використовуючи спеціальний набір матеріалів із гігієнічного виховання в дитячому садку, різнома¬нітні сюжетні картинки, символи. 
Для закріплення знань і навичок особистої гігієни бажано давати дітям різні доручення. Навички у дітей швидко зміцню¬ються, якщо вони постійно закріплюються в різних ситуаціях. Найважливіше, щоб дітям було цікаво, і щоб вони могли бачити результати своїх дій. В процесі життєдіяльності удосконалюємо набуті і формуємо нові культурно-гігієнічні навички, заохочуючи при цьому дитину до більшої самостійності.
Ще одна важлива умова – єдність вимог зі сторони дорослих. Дитинана буває гігієнічних навичок під час спілкування з вихователем, медичним працівником, помічником вихователя, і, звісно, у сім'ї. Обов'язок батьків - постійно закріплювати гігієнічні навички, що виховуються у дитини в дитячому закладі. Важливо, щоб дорослі подавали дитині приклад для наслідування, і самі завжди дотримувалися цих правил.
Педагоги і батьки повинні постійно пам'ятати, що прищеплені в дитинстві навички, зокрема культурно-гігієнічні, дають людині величезну користь упродовж усього її подальшого життя...


Вихователь І молодшої групи Синицька В. С

Переглядів: 129 | Додав: slavutadnz3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar